Alla inlägg under maj 2009

Av Marie - 18 maj 2009 15:39

Jag skrev i bloggen får försöka bättra mig.


Magen växer och börjar jämna ut sig i en rund form och kläderna blir mindre och mindre. Även livet i magen ökar, fick höra att det som jag trodde var gaser som bullrar konstant i 5-10 min utan uppehåll kan vara foster rörelser jag känner.


Jag började känna mig onormal och grunnade på om man verkligen kunde ha så mycket gaser som far omkring.


Denny försöker känna när det håller på som värst men utan resultat. Men nån gång kommer han få en rejäl klackspark av knodden.


I fredags  åkte Denny  på  hv-övning och på lördagen låg han på halmstad sjukhus med hjärnskakning. Dårarna på sjukhuset släppte han kl ett på natten så han var hemma halv 5 på morgonen och såg ut som sju svåra år när han kom innanför dörren.


Han är nu ledig från jobbet denna vecka så han får krya på sig. (skallen dunkar rätt bra även idag)


Vi ska ju ha kalas för Denny och pappa på torsdag och mitt största dilemma är att hitta finkläder som passar. Antingen så sitter det som korvskinn över magen eller så håller brösten på att spräcka tyget. Men något ska jag väl få på mig. 


Har med andra ord konstaterat en sak..... en ny garderob är ett måste.




Av Marie - 1 maj 2009 22:07

Tillsammans med Dennys familj hade vi idag de kom allihopa på motorcyklar utom svärmor som körde barnbilen.


De som kom var:

*Svärfar Kent och Svärmor Kattis

Deras fosterbarn Judith

*Min svägerska Li och hennes son Teo 

En vän till familjen Nicke 

*Svägerska Jinn och hennes sambo Morgan samt deras son Anton


Vi började med att fika sen efter en stund grillade vi mängder av kött och gott var det. När alla var mätta och goa började barnen leka och vi satt och pratade och hade allmänt trevligt. Jag hoppas verkligen vi gör om detta snart.


Jag på tre veckor gått ner 2kg men jag har fett så det går att ta av så det får gärna försvinna. Jag fick beröm för det och det känns gott men visst  jag är orolig att bebben tar skada men min ena svägerska lugnade mig.


Har tyvärr inga bilder att lägga ut men hoppas jag kan få några av svärmor då hon tog några bilder.


Idag är kvällen riktigt hemsk jag är sugen på något som jag inte vet vad det är ooch det känns som jag håller på att krevera för att jag inte får äta det.

Det enda jag gör är att fundera på vad det är jag vill ha jag får det inte ur skallen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards