Alla inlägg under augusti 2010

Av Marie - 22 augusti 2010 19:02

Ja vad kan man säg här går det framåt med stormsteg.

Noah har hunnit bli 9 månader och har fått 4 tänder 2 nere och 2 uppe så han ser lite ut som en vampyr.

Han har också lärt sig ålskutta. Han ligger på magen och skuttar med ena benet och rumpan för att ta sig fram.

Gåstolen används också flitigt lika så lära gå vagnen. Han vill hellre gå än att krypa. Han har lite bråttom vår lilla gosse.


Första husvagnssemestern är också avklarad tack momor och morfar för att ni stod ut med min tandsprickning hälsar Noah.

Det var en helt underbar semestervecka och det lever vi på länge.


Han har också gått igenom första förkylningen med öroninflammation och spräckt trummhinna.

Mina föräldradagar börjar me ta slut så nu står Noah i dagiskö så vi hoppas han kommer in på vårt första val.


Denny jobbar o sliter, jag är  så stolt över han och överlycklig att han äntligen hittat ett jobb där han trivs och allt fungerar bra. Äntligen ser framtiden lite ljusare ut ekonomiskt. Nu är det bara jag som ska hitta ett jobb me.


Ha det Gott nu vill Noah ha gröt.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards