Direktlänk till inlägg 29 september 2009

Då är man sängliggandes för ett par dagar

Av Marie - 29 september 2009 15:58

Var nämligen i kontakt med BB idag.


Jag har hela natten haft en hemsk smärta i magen ungefär som att man kör magen genom en köttkvarn. Detta höll i sig på morgonen och blev aningen värre under tiden jag var på netto och arbetsprövade plus att jag nu har ett konstant tryck neråt som inte vill ge med sig.


Jag klarade inte av att vara på netto utan beslöt tillsammans med arbetskamraten att jag bryter för dagen och kollar upp smärtan istället.


Så kvart över 7 idag ringde jag till BB i växjö och förklarade läget.


Vi kom fram till att jag fått igång kraftiga förvärkar och ska vara i ryggläge resten av dagen och även imorgon. Smärtan jag har var hon lite osäker på så blir det inte bättre ska jag testa med 2 alvedon och vila och om det inte ger med sig ska jag kontakta dem igen och komma in för kontroll.


Trycket jag har neråt är att barnet har placerat sig i läge sa hon så det är något jag kommer känna av resten av veckorna nu. Det synns me för jag har inte magen uppkörd i halsen längre utan den har kasat ner en bra bit nu.


Så just nu ligger jag i soffan och myser med hundarna och bläddrar i kanalerna och inte ett dugg finns på tv. Men det ger iaf resultat för när jag ligger känner jag bara bebisen som sparkar men ingen smärta den kommer mer när jag ska resa mig nu fast det börjar me bli bättre och bättre så jag hoppas det går över och bebisen stannar inne några veckor till.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 20 september 2010 18:27

Noah är nu 10 månader och har för första gången varit inlagd på barnakuten. Det hela börjadmed en diarré som blev värre o värre och feber som till slut gick upp i 40,3 grader samt att han kräktes. Efter mycket samtal till barnakuten under första dy...

Av Marie - 22 augusti 2010 19:02

Ja vad kan man säg här går det framåt med stormsteg. Noah har hunnit bli 9 månader och har fått 4 tänder 2 nere och 2 uppe så han ser lite ut som en vampyr. Han har också lärt sig ålskutta. Han ligger på magen och skuttar med ena benet och rumpan...

Av Marie - 13 maj 2010 19:03

Vart tar tiden vägen. Vår älskade pojk fyller idag 6 månader o han fick sin första micro i present. Det är nämligen så att vår gamla micro har efter lång & trogen tjänst gått i pension.   Han har nu vuxit ur storlek 62 och har nu 68 i kläder. T...

Av Marie - 9 maj 2010 14:29

Hej svejs här händer grejer.   Noah fyller 6 månader nästa vecka o han har blivit en riktigt ståtlig kille.   Skallen har torkat efter dopet o första o andra vaccineringen är avklarad.   Sen slutet på april är noah med familj numera Ander...

Av Marie - 18 februari 2010 18:55

Jag måste bättra mig på att blogga.   Noah växer så det knakar iaf.   Han har deltagit i sitt första plastparty och varit med om sin första begravning, min farmor gick bort för ett par veckor sedan.   Han har även blivit blöt om skallen u...

Ovido - Quiz & Flashcards